timetochoose

Välkomna till min blogg.

Plugga, plugga, plugga

Kategori: Allmänt

Pluggar tyska, engelska, hemkunskap. Asså gud att man inte kan bli klar med pluggandet någon gång. Jag har alltid drömt om att faktiskt inte plugga under helger, men det går inte det fanns alltid något att träna till, asså alltid. Lärarna låter aldrig oss vara utan läxor. Men det är bra, som sagt jag gillar att plugga och lära mig nya saker men det fanns dagar då jag vill vara utan läxor, men som otur så finns det inga sådanna dagar inannan sommarlovet.


Jag hoppas att jag får vila lite ifrån läxorna idag, eftersom det är ju skola imorn.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men asså det är inte bara påsommarlovet man får lov, det finns ju jullov, sportlov, påsklov. Varför kan du inte vila där??????:)

    Jag mår bra tack, gumman!!!!

    2012-05-06 | 15:47:29

Kommentera inlägget här: