timetochoose

Välkomna till min blogg.

hur ska jag börja.....................

Kategori: Allmänt

Tjaba kära bloggläsare!!!!!!!!
snart så börjar skolan så tänkte berätta lite om hur jag har spenderat sommarlovet. Jag har sportat men inte nu på än månad längre, eftersom jag har skadat min kropp pga mycket styrketräning. Men idag så gick jag ut för en timmes powerwalk och det gick hur bra som helst. Ja ska försöka börja sporta nu efter en hel månad again.
Sen så har jag haft strul med min iPad, den har hakat och är seg. Jag fick en ny igår men det är någon som har hakat i min konto, så ska gå och tillbaka med de. Får se om jag lämnar tillbaka det, eller så fixar dem det.
Sen så har jag åkt på två kryssningar en på Birka paradise och en på Silja Line.
Birka paradise var helt under bar, särkilt discon till och med fyra på morgonen. Men det som var mest fantastikt var att jag träffade en kopia av Louis ( i one direction). Allltså jag var nära på att svimma, men berättar bara kort fattat just nu.
Jag har solat, de dagarna som har varit soligt.Jag har shoppat sommar kläder i onödan.Men aja sånt är vädret här i Sverige. Tyvärr så har jag inte kunnat resa denna sommar.
Jag tycker att det har vart en helt under bar sommar. HUR HAR ER SOMMAR VART?????
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: