timetochoose

Välkomna till min blogg.

I am done with everything for today

Kategori: Allmänt

Klar med alla läxor och tränat till miin hemkunskaps prov tills imorn. Hoppas det går bra.
Jag kan tyvärr inte sova idag eftersom på morgonen så drack jag en hel glas Cappuchino eller hur man nu stavar det.
Men annars så brukar jag lägga mig vid 22.00-22,30, under skoldagarna, dvs måndag, tisdag, onsdag, torsdag, inte på fredag, lördag eftersom det är ju lov dagen efter så då är jag uppe längre.
På söndagar så kan jag inte sova eftersom jag vet inte varför. Så då lägger jag mig vid 24.00.
Oavsett när jag lägger mig så vaknar jag alltid vid 6 och 7, inte längre.
Nu på lördag så ska jag faktiskt på en fest, så jag kommer att visa er vad jag ska ha på mig men. Lägger upp bilder på torsdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: