timetochoose

Välkomna till min blogg.

God morning!!!!

Kategori: Allmänt

God morgon, kära läsare, Hoppas ni har sovit gott.
Jag vaknade för en timme sen, då såg jag att det var sol och blå himel, blev skit glad.
Ifall ni undrar varför jag vaknar så tidigt är för hälsans skull, det räcker med att bara sova ca 7 timmar. Annars så finns det många saker som kan hända, men jag kommer att ge er lite tips om skönhet lite senare. ( Om jag har tid) :) Snart ska jag ut och träna i ca 1 timme, sen så kommmer jag hem och äter världens bästa frukost.
Nu så ska ni inte tro att jag gillar att träna, nejjjj jag hatar att sporta eftersom jag bli så j.....la trött och när jag blir trött så tänker jag på att vara hemma äta, titta på tv. Men som sagt jag tränar för att få en bättre kondition, bli smal och vinna spring tävlingar.

 Det är här jag brukar sporta.
Ha en trevlig fortsatt dag så ses vi!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: