timetochoose

Välkomna till min blogg.

................

Kategori: Allmänt

Hej lovers, äntligen så är jag tillbaka från skolan, dagen började med att vi hade matteprov som var skit lätt ( för mig), Sen så har det bara vart vanliga lektioner. Hur har ni haft det????:) Hoppas ni har haft det bra.
Snart så ska jag ha uteckling samtal:(.
Ifall ni undrar varför jag inte uppdaterar så ofta nu för tiden så är det just för att jag har 100000000 prov på gång och som sagt så vill jag få höga betyg, för att få en bra framtid.
Glöm inte att ställa frågor och sånt om mig eller om något ni undrar.
Det här inlägget kommer troligen vara den sista för idag, eftersom jag har hemkunskaps prov imorn, så jag måste träna för fullt. Så då får jag säga god natt, hihihi.

HAHAHAHAHA, hittade en jätte rolig bild på googl, det handlar typ om mig nästan när jag är ute och joggar.:)

Kommentarer

  • J O N S S O N L ♡ säger:

    Hejsan, jag har just nu startat upp "Finn ett fel" skulle vara roligt om du ville vara med och gissa, den som gissar rätt först får en länk ofc! http://jonssonl.blogg.se/2012/may/finn-ett-fel.html#comment :)

    Lycka till!

    2012-05-08 | 16:41:57
    Bloggadress: http://jonssonl.blogg.se/
  • Nathalie&Sofia säger:

    Frågestund på bloggen! Skulle vara roligt om du kunde kolla in och ställa en fråga eller två? Den som skriver flest frågor får länk. Kramar från oss, tjejernaofsweden.♥

    2012-05-08 | 18:26:12
    Bloggadress: http://tjejernaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: