timetochoose

Välkomna till min blogg.

Back on track:)

Kategori: Allmänt

Tjenare sötnosar, nu är jag tillbaka, med min levande dator, så nu kan jag blogga igen, men inte så mycket för att det installerar några saker och då mpste datorn vara avstängd, Jag har saknta bloggen jätte mycketttttttttttttttttttttttttttttttttt.;)
Under tiden som jag inte bloggade så var jag i skolan, gröna lund, shoppat, varit med vännerna och familjen och sen så har jag vart på en undebar fest.
Men nu så måste jag bort från datorn och plugga till 5 ollika prov, en till imorgon, resten nästa vecka,sen så är jag FRI:) hahahah, då kan jag blogga typ 24/7.
GLÖM INTE ATT TITTA PÅ EUROVISION SONG CONTEST:)
LOREEN SKA UPPTRÄDA IDAG, WIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
vI GER ALL KÄRLEK TILL loreen.

OBS!!!! DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER FÖR TILLFÄLLET:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: