timetochoose

Välkomna till min blogg.

Back from school

Kategori: Allmänt

Tilbaka från skolan, men snart ska jag gå till mina lilla systers föreställning som börjar klockan 17.00.
Gud vilken rolig dag jag hade tills jag började hemspråket, asså min lärare e helt bäng i skallen hon har gavt mig målen för provet och det består av:
1. 500 ord som jag ska kunna.
2. 5 olika författare jag ska kunna om.
3. 20 texter som jag ska kunna utantil, asså handlingen.
4. 6 dikter jag ska kunna utantill.
5. Kunna skriva en uppsats på två sidor.
 Gud vad tycker ni om detta?????
Asså jag kan typ inte nåt, så hur ska jag klara allt detta. MEN SKA FÖRSÖKA, JAG ÄR JU DUKTIG PÅ ATT LÄRA MIG NYA SAKER. önska mig lycka till nu.
Okej, ska sluta att tjata, glöm inte att ställa frågor, svarar på alla på fredag.
På torsdag kanske jag visar min stora shopping som jag gjort inann sommaren.
Som sagt så kommer jag inte att kunna blogga 24/7 tills 1 Juni, eftersom ni ser väl hur många prov jag har. Men tjaba, sees

En bild från idag, man kan se att det både är dåligt och bra väder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: